onsdag 30 juli 2008

Vi har väl alla en person i kompiskretsen som är lite lustig, lite små udda på ett så där roligt sätt som personen själv är medveten om men är lite osäker om personerna skrattar med eller åt honom.
Jag har en sådan kompis och hans tokerier håller i sig oavsätt om han är nykter eller onykter att prata innan man tänker bör nog kallas " att göra en Nordlöf"
Kommentarer så som - " Hur länge håller sig ett månadskort egentligen?" är faktiskt inget man reagerar på längre från hans sida utan det är mer självklart att han säger så :P

I brist på annat sätt att förklara hans tokerier så kopierar jag helt enket från msn.
Just nu försöker han sig på en moralisk utpressning men ack vad han misstar sig..jag har värre matrial att lägga upp här ;D

Jag säger:
Motionerar du?
Rickard säger:
har börjat med det på sistone.. gör mirakel för konditionen
Rickard säger:
istället för 80 åring i koma är jag nu som en 50 åring med lungcancer
Rickard säger:
vänta bara.. om ett par månader är jag som en kedjerökande 40 åring

Och inte underskattar han sig själv heller, utan han är helt ärlig angående allt Tex detta;
" Min utveckling under dagen... 05:40 apa, 07:00 neandertalare, 09:00 börjar närma mig modern människa och vid 12 tiden så är jag människa!"

Inga kommentarer: