söndag 27 juli 2008

Helgen kan kortfattas till små simpla ord som ack är så underbara.
Malibu, sandstrand, solsken, bad och båtutflykt. Mer har jag faktiskt inte gjort på ett par dagar och inte har jag haft tid att sitta här vid datorn heller.
Fredagen var riktigt rolig med kalla Malibu drinkar, gamla vänner och dansa The twist på dansgolvet på mitt nya favoritställe, palacesnobbar släng er i väggen! På hugo är där livet leker.

Och nu är det sommarskola för hela slanten, lyckligare kunde man ju ha vart nu när det äntligen har fått för sig att bli sommar. och förmodligen kunde man haft roligare idag då det var begravning för hela slanten.
Jag kan inte påstå att jag är överdrivet ledsen och sörjer, för det gör jag nog inte, men det är hemskt att se syskon och mamma ledsna och gråta för det finns inget man kan göra för att lindra deras sorg. Sen känner man sig så där ruskigt lite och hjälplös när man ser sin mamma som alltid tröstade en själv när man grät, usch!
Vi får hoppas morgondagen är roligare

Inga kommentarer: