torsdag 24 juli 2008

Hur kunde jag för ett ögonblick tvivla på solen?
Solen sken härligt och vattner var inte så iskallt som jag först trodde.
Ja vi hamnade på en strand tillslut, efter att ha letat efter sörsjön i en timme gav vi upp i närheten av Nyköpingsbro...
Då var vi Norrköpingsbor och inbitna östgötar ända inne i Sörmland och yrde, lokalsinnet spökade lite för chauffören och oss passagerare.
Vi letade febrilt efter en VÄNSTER sväng då vi körde på höger sida utav motorvägen och alla som nångång åkt på en motorväg vet att det är rätt så omöjligt att svänga åt nåt annat håll än på den sidan man kör.
Ibland får man totalt hjärnsläpp



Åhh det är så underbart, jag vet jag skriver tusen inlägg som hyllar solen men det pirrar i hela kroppen när solen äntligen visar sig och helt plötsligt ler folk och en tät dimma som luktar grillos lägger sig över husen.
Så imorgon ska jag göra något så sommrigt som att åka ut till skärgården, åka båt och tillbringa dagen med att ha picknick och leka på en Ö.



1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh tack tack fina du!!Hoppas du får en underbar fredag!!