söndag 28 september 2008

Det är söndag och jag ångrar att jag inte gick ut igår trotsallt, tillomed min far gick ut igår och fick mer action än vad jag åstakom i min fleecmorgonrock framför datorn.
Vad spelar en bakfylla och en lite halvt stukad fot någonroll egentligen när man kunde gjort lilla Norrköping osäkert för en kväll, mest för att igår var ett utav de få tillfällen då det faktiskt är folk ute på gatorna.
Jag missade ett ypperligt tillfälle att se lite folk ute innan folket går i ide inför vintern.
Men varför klaga, jag firar dubbelt så mycket när jag fyller år istället, kom ihåg den 8 Oktober gott folk.

1 kommentar:

Anonym sa...

naaw va söta kommentarer gumman! du e skitsnygg fatta du kan få vem du vill utan att blinka;)hörru när ska vi ta o ses? puss ska du klippa page frstn? i think so! skulle pasa superbra