måndag 16 juni 2008

Ytterligare en måndag och dom är precis lika sega oavsätt hur ledig man än är.
Det är en typisk svensk sommar, ja den regnar bort menar jag, och som den typiska svensk jag är så blir jag lite smådepprimerad då det konstant är gråa moln på himlen.

Men trots det vackra vädret har jag haft en underbar helg som innehöll pussigull och dåliga program på tvn, nu när jag river lite utav den där muren man bygger upp efter att ha blivit dumpad lite lätt brutalt en gång i tiden så kan jag inte säga annat än att det är rätt så skönt att vara sårbar igen.
Inte för att jag tänker öppna mig helhjärtat och godtroget som sist, eller hysa några större framtidsplaner.
För är det några saker jag lärt mig utav de senaste förhållandet så är det att hoppas inte på för mycket och tro inte personer ändras.
Framför allt, gå inte tillbaka till personen då det tagit slut ett antal gånger,För nu i efterhand är det bara roligt hur vissa personer faller i gamla mönster och tar mig förgivet :P

Inga kommentarer: